Update: překvapení se nekoná

Včera dopoledne proběhl předem oznámený update, který do hry přinesl především několik oprav a změny u některých pažeb. Součástí updatu byla i menší překvapení, z kterého však na poslední chvíli sešlo.

Překvapení se nekoná

Hlavním lákadlem a asi pro většinu nejviditelnější změnou, měla být oprava tzv. customization lag, respektive jeho kompletní odstranění. Jedná o lagy, které doprovází téměř každé čekání na respawn po vašem zabití. Hra totiž během této doby načítá oblečení ostatních hráčů a to právě nedělá dobrotu a minimálně je to otravné.

A právě oprava tohoto problému měla přijít se včerejším updatem, nicméně se před jeho vydáním zjistil bug právě v této opravě, takže celá akce byla odvolána a my tak můžeme čekat na druhý pokus, doufejme, že přijde brzy.

Ostatní části updatu však byly beztak vydány.

Oficiální soupis změn

  • Úprava vylepšení, konkrétně pažeb (více níže)
  • Schopnost Medic Box by nyní měla správně fungovat dle přidaných bodů (rychlost doplňování zdraví)
  • Schopnost Tactical Threat Awareness by nyní již měla zobrazovat hráčské tagy řádně dlouho dle přidaných bodů
  • Opraveno umístění základního zaměřovače na L86A2
  • Opravena chyba zobrazení při couvání hráče s MTAR-21
  • Opravena chyba zobrazení hráče s 93R z pohledu třetí osoby
  • Opravena grafická chyba při přepínání zbraně G3A4 a M16A2
  • Opravena grafická chyba při přebíjení Scattergun
  • Opravena grafická chyba při zoomování s QBB-95
  • Opravena čekací doba na nabití kulometu u útočné helikoptéry na místě kopilota
    • čekací doby nyní jsou:
      • level 0: 17 sekund
      • level 1: 17 sekund
      • level 2: 12 sekund
      • level 3: 7 sekund
  • Upravena světelnost u kouřového granátu na Dragon Valley

Kompletní seznam změn i s hodnotami na oficiálním fóru.

Změny u pažeb

Změny probíhaly především u rozptylu a sem tam také u kopání. Pro snadnou pochopitelnost a nepříliš velké úpravy jsou změny popsány pouze slovně, zájemci o surová data nechť navštíví odkaz výše.

Assault

  • Nemesis
    • ZESLABENO
  • Barrakuda
    • SPÍŠE POSÍLENO
  • Tactical
    • SPÍŠE POSÍLENO
  • Balanced
    • SPÍŠE ZESLABENO

Medic

  • Nemesis
    • ZESLABENO
  • Barrakuda
    • SPÍŠE POSÍLENO
  • Tactical (tip na vyzkoušení)
    • HODNĚ POSÍLENO
  • Balanced
    • SPÍŠE ZESLABENO

Engineer

  • Nemesis
    • ZESLABENO
  • Barrakuda (tip na vyzkoušení)
    • POSÍLENO
  • Tactical
    • POSÍLENO

Recon

  • Nemesis
    • ZESLABENO
  1. Uctik

    Tak já si Nemesis chtěl koupit a on bude nakonec slabší…

    • Tribon

      Ten Nemesis je pořád dobrý na některých zbráních…

  2. Denz4L

    Tak jsem se těšil :( A ono v tom nic moc zajímavého nebylo, ale aspoň se v EASY něco děje. A to je dobře :)

  3. killer_killer9

    U jaké zbraně (na assaultovi) je zhoršení nemesisu poznat nejvíc?

  4. Jezichlup

    hmm tak jo.. „zbytečnosti“ by jim šli, ale něco co vylepší hru pořádně to néééé.. :D :D no co nevadí..

  5. Overdose (Ujfy)

    sice trochu zbytečné, ale stěžovat si nemůžu, páč mi zlepšili Tactical u medika a engineera. Yay!

  6. Uctik

    Barrkauda? :) není to Barracuda? :)

  7. Tribon

    Nepřijde mě to nějak převratné :/ Je to taký mini rozdíl, alespoň na Medikoj… Na jiných charech jsem to nezkoušel….

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *