Update

Novinky v dnešním updatu #2

Dnes se podíváme na včerejší update, tedy přesněji druhou část, to znamená hlavně nová vylepšení, které se na nás chystají.

1.část: Novinky v dnešním updatu #1

Objevily se nám tu dvě nové série vylepšení Barrakuda a Nimrod.

Je možné, že čísla a další údaje nejsou kompletní, jelikož to není oficiální, ale pouze vyjmuté z herních souborů.

Zajímavostí těchto vylepšení je, že některá vylepšení dokonce hodnoty ubírají za cenu vyššího zlepšení na jiném místě.

Barrakuda

Barrakuda Mags (munice)

Assault

  • Poškození na krátkou vzdálenost: +3
  • Poškození na střední vzdálenost: +4
  • Poškození na velkou vzdálenost: +5
  • Odchylka při střelbě (SetFireDev): +0,07 +0,015 0

Medic

  • Poškození na krátkou vzdálenost: +3
  • Poškození na střední vzdálenost: +4
  • Poškození na velkou vzdálenost: +5
  • Odchylka při střelbě (SetFireDev): +0,08 +0,01 0

Engineer

  • Poškození na krátkou vzdálenost: +2
  • Poškození na střední vzdálenost: +3
  • Poškození na velkou vzdálenost: +5
  • Odchylka při střelbě (SetFireDev): +0,15 +0,02 0

Recon

  • Poškození na krátkou vzdálenost: +3
  • Poškození na střední vzdálenost: +5
  • Poškození na velkou vzdálenost: +10
  • Rychlost projektilu: -75

Barracuda Barrel (hlaveň)

Assault + Engineer

  • Velikost zásobníku: -4
  • Střední vzdálenost navýšena: +7
  • Velká vzdálenost navýšena: +7 (tzn. že by se měl zvýšit dostřel)

Medic

  • Velikost zásobníku: -16
  • Střední vzdálenost navýšena: +7
  • Velká vzdálenost navýšena: +7

Recon

  • Velikost zásobníku: -2
  • Střední vzdálenost navýšena: +10
  • Velká vzdálenost navýšena: +10

Barrakuda Stock (pažba)

Assault + Medic

  • Zpětný ráz směrem vzhůru: -0,24/-0,24
  • Zpětný ráz vlevo/vpravo: +0,08/-0,08
  • Rychlost projektilu: -100

Engineer

  • Zpětný ráz směrem vzhůru: -0,16/-0,16
  • Zpětný ráz vlevo/vpravo: +0,04/-0,04
  • Rychlost projektilu: -100

 

Nimrod

Nimrod Mags (munice)

Assault

  • Zpětný ráz směrem vzhůru: -0,1/-0,1/0
  • Velikost zásobníku: +8
  • Poškození na krátkou vzdálenost: -2
  • Poškození na střední vzdálenost: -2
  • Poškození na velkou vzdálenost: -2

Medic

  • Zpětný ráz směrem vzhůru: -0,08/-0,08/0
  • Velikost zásobníku: +30
  • Poškození na krátkou vzdálenost: -2
  • Poškození na střední vzdálenost: -2
  • Poškození na velkou vzdálenost: -2

Engineer

  • Zpětný ráz směrem vzhůru: -0,06/-0,06/0
  • Velikost zásobníku: +8
  • Poškození na krátkou vzdálenost: -2
  • Poškození na střední vzdálenost: -2
  • Poškození na velkou vzdálenost: -2

Recon

  • Modifikátor přiblížení: -0,05
  • Zpětný ráz směrem vzhůru: -0,13/-0,13
  • Velikost zásobníku: +3
  • Poškození na krátkou vzdálenost: -3
  • Poškození na střední vzdálenost: -3
  • Poškození na velkou vzdálenost: -3

 

Nakonec ještě potřebné úrovně pro otevření:

Barrakuda stock: level 1
Barrakuda mags: level 1
Barrakuda barrel: level 10
Nimrod mags: level 13

 

Jak lze vidět, pro malé zlepšení je třeba celkem dost obětovat, ale uvidíme, jaké budou nastaveny ceny při uvedení.

 

Koho by ještě zajímali screeny optik v 1.díle s názvem PSO… vězte, že se jedná o optiky na odstřelovací pušky SVD (půjde o klasickou a prémiovou verzi). Od levelu 4, respektive 8. Zoom level 4.

  1. selda

    Akorát doufám že to že to má i svoje mínusy bude vykompenzovaný cenou a ne že je napadne přidat mínusy i ke stávajícím vylepšením (ve smyslu fair play samozřejmě .. :D )

  2. Fercik

    Pouzival nekdo viper mag ?
    Pouzival je nekdo aby mohl okomentovat ?? :D

  3. Leqi

    celkom na nic novinky par novych mieridiel ale to je asi tak zatial vsetko

  4. Pingback: Barakudy na scéně + změna u reflex sight : CZECH Battlefield Play4Free

  5. Pingback: Nimrodovy náboje v obchodě pro každého : CZECH Battlefield Play4Free

  6. Pingback: Malý update, velké změny : CZECH Battlefield Play4Free

  7. kelnar11

    Já neskoušel ale spíše podle statů by to bylo lepší na inženýra a assaulta (sniper má dobrý damage pokud nemá jako zbraně ty rychlé sračky)

  8. Fercik

    ale pouze pro snipera tak je to jedno

  9. selda

    Taky si jí asi vezmu, ve všech hrách se mi red dot líbil víc než holo a ještě takovej malinkej technickej rozdíl oproti holosightu je Zoom Factor u RedDot je x1.02 a u holo x1.00 (sice to asi težko pude poznat, ale jak si už psal máš s tím větší rozhled)

  10. selda

    Ještě jak tak teď koukám tak je rozdíl i v Delay to Aim Down Sight, v tom je holo lepší, má 0.05 sec a RedDot 0.2 sec, tohle by mi už trošku mohlo vadit takže si asi nejdřív počkam na nějakej ten kód na vyzkoušení.

  11. selda

    No takže nakonec mě ten RedDot tak lákal že sem ho koupil a nelituju, je fakt super ;)

  12. Fercik

    seldo je to zamireny rychlejsi jako s holosight
    nebo pomalsy ??

  13. selda

    Co jsem koukal na comparison tool tak na mp5 to melo být o 0.15s pomalejsi, ale napr. u scar-l to nemenilo nic takze zalezi asi i na zbrani, ale jinak mi to na ty mp5 neprislo pomalejsi a kazdopadne to vypada o dost lip jak holo. Tady mas screen http://seldiq.g6.cz/bfp4f/screen063.png ;)

  14. Espiritu1938

    Tak moje M95 taky s hlavou nemá problém. Ale jakmile má někdo body armor tak teču nasraností. Stalo se mi, že bez léčení vydržel 3 rány. A to je poněkud frustrující, když si koupíte „nejsilnější“ zbraň ve hře, ještě si s ní trochu pohrajete a ve výsledku máte špuntovku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *